Додаток 3
наказ відділу освіти
24.09.2015 №159-к
ГРАФІК РОБОТИ
атестаційної комісії в відділі освіти райдержадміністрації
на 2015 – 2016 навчальний рік
17.03.2016 року - методистів районного методичного кабінету.
04.04.2016 року – методисти центру позашкільної освіти, педагогічних працівників Бережницького, Берестівського, Великоозерянського, Велюнського, Залузького, Колківського навчально-виховних комплексів «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад», Висоцької, Бережківської, Кривицької загальнноосвітніх шкіл І-ІІІ ступенів.
07.04.2016 року – педагогічних працівників Лютинського, Миляцького, Мочулищенського, Озерського, Орв’яницького, Осівського, Перебродівського, Сварицевицького, Селецького, Туменського, Трипутнянського, Удрицького навчально-виховних комплексів «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад», Людинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів.
11.04.2016 року – педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів міста Дубровиці, Дубровицьких загальноосвітніх шкіл І-ІІІ ступенів №1,2, Дубровицького навчально-виховного комплексу «Ліцей –школа», Будимлянського, Вербівського, Жаденського, Заслуцького, Лісівського, Нивецького, Підлісненського, Смородського навчально-виховних комплексів «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад», Зеленської, Золотинської, Крупівської, Узліської загальноосвітніх шкіл І-ІІ ступенів.
Примітка: на розгляд атестаційної комісії за 5 днів до засідання комісії подаються:
- атестаційні листи педагогічних працівників, які атестуються у двох примірниках;
- витяг із наказу закладу освіти «Про підсумки засідання атестаційної комісії»;
- копії документів про підвищення кваліфікації (завірені печаткою);
- копії документів про освіту (завірені печаткою);
Документи, які подані на розгляд атестаційної комісії із запізненням не приймаються.
Інспектор з кадрів С.М.Ярмошевич